Termeni si conditii - Oriental Supermarket
  1. GENERALITATI

www.orientalsupermarket.ro este site-ul oficial al ORIENTAL SUPERMARKET  S.R.L., cu sediul social in Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J52/1126/2023, CUI RO49273801, denumita in cele ce urmeaza “Oriental Supermarket”, operator de date cu caracter personal avand numar inregistrare .

Acest site a fost realizat in scopul de a asigura, in mod gratuit, tuturor celor interesati de brand-ul si produsele Oriental Supermarket, informatii cu privire la acestea, precum si de a oferi posibilitatea plasarii de comenzi online. Site-ul este operat si administrat de catre Oriental Supermarket.

Pentru campaniile promovate de Oriental Supermarket, persoanele interesate sunt rugate sa consulte regulamentele aferente acestora, din sectiunea Campanii si promotii in magazine.
Accesul la prezentul site, precum si folosirea acestuia sunt permise numai in concordanta cu termenii si conditiile de mai jos, precum si cu prevederile legale aplicabile in acest domeniu.

In cazul in care nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare ale site-ului, care implica si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Oriental Supermarket, va rugam sa nu utilizati acest site.

Acceptarea termenilor si conditiilor este realizata in momentul crearii Contului de Client, odata cu selectarea optiunii “Sunt de acord cu Termenii si Conditiile“. Selectarea acesteia si a butonului Validare, indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea termenilor si conditiilor Oriental Supermarket pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.

  1. DEFINITII

CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de produse avand un stoc limitat pentru o perioada limitata de timp, stabilita de catre Oriental Supermarket.

CLIENT – orice persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani sau persoana juridica care acceseaza Site-ul Oriental Supermarket, prin crearea si utilizarea unui Cont si care si-a dat acordul cu privire la prezentele Termeni si Conditii Generale.

COMANDA – reprezinta intentia cumparatorului de a achizitiona Produse de pe Site transmisa Vanzatorului, prin intermediul Site-ului.

CONT – sectiunea din Site formata din campuri destinate completarii cu adresa de e-mail si o parola care permite Clientului/Cumparatorului transmiterea Comenzii. Contul contine informatii despre Client/Cumparator, inclusiv un istoric al comenzilor acestuia.

CONTRACT – inseamna prezentul document Termeni si Conditii si stabileste conditiile generale de vanzare online a produselor de catre Oriental Supermarket, precum si drepturile si obligatiile Vanzatorului si ale Clientului/Cumparatorului si produce efectele unui contract incheiat la distanta intre Vanzator si Cumparator in conditiile Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumita in continuare “Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014”), incepand cu momentul transmiterii de catre Oriental Supermarket a confirmarii acceptarii Comenzii

COS DE CUMPARATURI – forma online a cosului compus din totalitatea Produselor selectate de catre Client/Cumparator din Site in vederea achizitionarii. 

CUMPARATOR – Clientul care efectueaza o Comanda din site.

ISTORIC DE CUMPARATURI – reprezinta totalitatea datelor stocate in legatura cu achizitiile anterioare conform bonurilor fiscale (de ex. valoare cumparaturi, produse, identificare magazine/online, adresa magazinului, data, ora etc.) 

LIVRARE RAPIDA – Serviciul pus la dispozitie de Oriental Supermarket prin intermediul aplicatiei mobile Oriental Supermarket (Android si iOS), dar si prin site-ul www.orientalsupermarket.ro, care asigura livrarea produselor comandate de Client in termen de 90 minute de la plasarea comenzii, disponibil in intervalele orare mentionare in aplicatia mobila Oriental Supermarket si pe site-ul www.orientalsupermarket.ro. Pentru evitarea oricariu dubiu, termenul de 90 de minute este unul aproximativ, comanda putand fi livrata si inainte de implinirea acestui termen, precum si cu o intarziere de cateva ore de la data lansarii comenzii, in functie de factori obiectivi, cum ar fi, dar nelimitat la disponibilitatea curierului, starea traficului rutier, precum si orice alte evenimente care pot cauza intarzierea livrarii comenzii, independente de Oriental Supermarket.

NEWSLETTER – mijloc de informare periodica utilizat de Vanzator, exclusiv electronic, pentru a oferi detalii referitoare la Produse si/sau la promotiile desfasurate intr-o anumita perioada.

PAGINA PRODUS – pagina dedicata Produsului comercializat pe Site, care afiseaza informatii detaliate despre acesta. Informatiile sunt insotite de imaginea Produsului si pot indica numele si tipul produsului, pretul in Lei, continutul nutritional si ingredientele, conditii de pastrare, sugestii de utilizare etc. 

PROFILARE – prelucrarea automata a datelor personale privind in general analiza istoricului de cumparaturi in vederea acordarii de oferte personalizate, cu sau fara asocierea Contului cu un CARD CONNECT, in baza consimtamantului persoanei vizate, in conditiile descrise in POLITICA PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. CONFIDENTIALITATE si in capitolul 17 din acesti Termeni si Conditii.

PRODUS – orice articol afisat pe site care in momentul plasarii comenzii este disponibil si urmeaza a fi livrat catre Cumparator in baza comenzii acestuia, sau urmeaza sa fie disponibil incepand cu data afisata conform mentiunii “Disponibil de la”. In spatiul Site-ului, Produsele se regasesc grupate pe categorii si pot fi afisate detaliat pana la nivelul de Pagina produs, care afiseaza caracteristicile individuale ale Produsului selectionat. Disponibilitatea si restrictiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afisate individual pentru fiecare Produs in parte, in conformitate cu politica de Produs in vigoare.

PROGRAM DE LOIALITATE – mecanismul de fidelizare initiat de Oriental Supermarket, pe baza de card de loialitate CARD CONNECT descris amanuntit la cap. 17 din prezentul document.  

SITE – domeniul www.orientalsupermarket.ro, subdomeniile  si aplicatiile mobile ale acestuia.

TAXA DE LIVRARE – suma pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii la domiciliu a Produselor comandate prin intermediul platformelor online, website sau aplicatie mobila. Taxa de livrare este inclusa in pretul final al Comenzii.

TAXA DE IMPACHETARE – reprezinta costurile de manipulare si ambalare ale comenzii si este detaliata in pretul final al Comenzii.

PRET AMBALAJ DE PLASTIC DE UNICA FOLOSINTA – reprezinta taxa pentru utilizarea ambalajelor de plastic de unica folosinta, conform prevederilor Ordonantei de Guvern nr.6/2021. Pretul fiecarui ambalaj din plastic de unica folosinta este afisat in descrierea produselor ambalate in astfel de ambalaje si in cosul de cumparaturi. Pretul ambalajului din plastic de unica folosinta este inclus in pretul final al Comenzii.

SISTEM GARANTIE-RETUR (SGR)- reprezinta un sistem prin care clientii vor plati o garanție fixa in valoare 0,50 RON la orice bautura de la un comerciant. Garantia se aplica pentru ambalaje primare nereutilizabile din: sticla, plastic saumetal, cu volume cuprinse intre 0,1 l si 3 l inclusiv. Pentru a fi identificate usor, produsele care fac parte din sistem vor fi marcate cu un logo specific.

TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vanzarea unui Produs de catre Oriental Supermarket prin utilizarea serviciilor procesatorului de plati agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Oriental Supermarket – Oriental Supermarket S.R.L. cu sediul social in Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu , inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J52/1126/2023, CUI RO49273801.

  1. CONTINUT

Site-ul este specializat in vanzarea online, in principal a produselor alimentare si nealimentare.

Utilizatorilor acestui Site le este in mod expres interzis sa foloseasca atat site-ul cat si serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii, descarcarii, publicarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este defaimator, ofensator, amenintator, abuziv, vulgar, obscen, afecteaza dreptul la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant). 

Prezentul document stabileste conditiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate prin intermediul Site-ului www.orientalsupermarket.ro, cu subdomeniile si aplicatiile mobile ale acestuia, in baza si cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel national prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Oriental Supermarket isi rezerva dreptul de a modifica continutul, structura si modul de accesare a Site-ului in functie de schimbarile ce au loc cu privire la produsele si ofertele postate pe site si de propriile proceduri interne. Continuarea folosirii Site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse se considera acceptul clientului. In cazul modificarii prezentilor Termeni si Conditii, Oriental Supermarket va informa Clientul/Cumparatorul cu privire la acest lucru, continuarea utilizarii Contului fiind posibila numai in conditiile acceptarii de catre acesta a noilor Termeni si Conditii. 

  1. INREGISTRAREA CLIENTULUI PE SITE-UL www.orientalsupermarket.ro

Orice client, persoana fizica cu varsta minima de 18 ani implinita sau o persoana juridica se poate inregistra prin crearea unui cont, completand campurile existente pe site-ul www.orientalsupermarket.ro. De asemenea, inregistrarea unei comenzi pe site necesita, in prealabil, crearea unui cont. 

De asemenea, inregistrarea unei Comenzi pe Site necesita, in prealabil, crearea unui Cont care sa contina si o adresa de e-mail valida. 

In vederea efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani, respectiv persoana juridica se va inregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, tipul contului (Persoana fizica sau Companie), si definind o Parola.

Clientul poate opta pentru crearea Contului doar cu e-mailul, nume, prenume sau doar cu numarul de telefon, nume, prenume.  In situatia in care numarul de telefon al Clientului a fost asociat contului Oriental Supermarket, acesta nu poate fi eliminat din Cont. In cazul in care Clientul doreste modificarea numarului de telefon, acesta poate opta fie pentru inlocuirea numarului de telefon cu un alt numar de telefon functional, sau anonimizarea contului Oriental Supermarket, conform instructiunilor din prezenta Politica de Confidentialiate (Dreptul la stergere).  In urma acestui pas, Clientul primeste un cod de verificare pe email sau link, confirmand astfel identitatea. Urmatorul pas necesar pentru finalizarea procesului este schimbarea parolei Contului.

 Pentru a putea utiliza Contul in vederea inregistrarii de Comenzi pe Site, Clientul va trebui sa furnizeze in Cont si o adresa de e-mail valida.

In momentul inregistrarii unei Comenzi pe Site, Cumparatorul isi da in mod implicit acordul cu privire la modalitatea in care Oriental Supermarket ii va transmite detaliile legate de comanda (notificari) prin e-mail. Contractul se considera incheiat in momentul in care Cumparatorul va primi notificarea de expediere a Comenzii transmisa de Oriental Supermarket prin intermediul postei electronice.

Pot comanda online doar persoanele care selecteaza pentru livrarea comenzii o adresa din Romania si care se inregistreaza pe site-ul www.orientalsupermarket.ro conform celor de mai jos. Inregistrarea pe site, precum si plasarea unei comenzi implica acordul implicit al Cumparatorului cu privire la Termeni si Conditii si la modalitatea prin care i se vor comunica de catre Oriental Supermarket detalii legate de Comenzi.

In vederea efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit minim varsta de 18 ani, respectiv persoana juridica se va inregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, data nasterii, numarul de telefon, adresa si definind o Parola. Pentru evitarea oricarui dubiu, inregistrarea si crearea unui Cont pe Site nu este permisa persoanelor care nu au implinit varsta de 18 ani.

Clientul este singurul responsabil pentru consecintele care decurg din utilizarea Site-ului, precum si pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniu, precum si in ceea ce priveste informatiile pe care le pune la dispozitia Oriental Supermarket. Oriental Supermarket isi rezerva dreptul de a restrictiona/suspenda posibilitatea Clientului/Cumparatorului de a plasa comenzi pe Site, in cazul in care considera ca actiunile acestuia in Site i-ar putea cauza vreun prejudiciu, nu respecta prezentele Termeni si Conditii sau incalca legislatia in vigoare. Intr-o astfel de situatie, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Oriental Supermarket telefonic la numarul: +40 (765) 142 750, +40 (786) 854 041 sau in scris pe adresa de email [email protected]

Prin acceptarea prezentelor „Termeni si conditii”, Clientul/ Cumparatorul isi asuma respectarea prevederilor Legii nr. 349 /2002 si ale Legii nr. 61/ 1991 referitoare la interdictia de a comercializa bauturi alcoolice, bauturi energizante si produselor din tutun, a ţigaretelor electronice, a flacoanelor de reumplere pentru ţigaretele electronice, a dispozitivelor electronice pentru încălzirea tutunului şi a produselor destinate inhalării fără ardere din înlocuitori de tutun, a (pouch-urilor) pliculeţelor cu nicotină pentru uz oral şi a produselor destinate inhalării fără ardere din înlocuitori de tutun catre minori in ceea ce priveste achizitionarea acestor produse si se obliga sa nu permitapreluarea livrarilor aferente comenzilor efectuate de catre Client/Cumparator pe site-ul www.orientalsupermarket.ro de catre persoane care nu au implinit varsta de 18 ani. Oriental Supermarket nu poate fi tinut raspunzator in nicio situatie in care Clientul utilizeaza pentru a se inregistra/autentifica pe Site informatii false/incorecte referitoare la varsta sau permite preluarea livrarilor aferente comenzilor efectuate pe site-ul www.orientalsupermarket.ro de catre persoane care nu au implinit varsta de 18 ani.

Oriental Supermarket poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Oriental Supermarket isi rezerva dreptul de a refuza orice Comanda din motive legitime.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) sunt cu titlu de prezentare, nu reprezinta o obligatie contractuala a Vanzatorului, ci exclusiv o modalitate de prezentare, avand scop informativ, iar produsele livrate pot diferi de Produsele si descrierile prezentate pe Site.

Pentru Produsele semnalate cu mentiunea “Disponibil de la”, Oriental Supermarket nu garanteaza disponibilitatea imediata incepand cu data mentionata, data fiind una estimata de reaprovizionare.

Se precizeaza ca este posibil ca ofertele/promotiile, preturile si recomandarile postate pe Site sa nu fie valabile si in magazinele fizice Oriental Supermarket.  De asemenea, Produsele, ofertele sau promotiile prezentate in cataloagele sau revistele Oriental Supermarket nu sunt intotdeauna valabile pe site-ul online.

  1. COMANDA ONLINE

Pentru a plasa o comanda online in Site, Clientul/Cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

  1. Sa se autentifice iar in cazul in care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client in Site, acesta trebuie sa isi creeze un Cont.
  2. Sa adauge produse in cos prin selectarea butonului Adauga in Cos ori de cate ori identifica Produse pe care doreste sa le comande imediat. Produsele adaugate vor fi afisate in sectiunea “cosul de cumparaturi” din partea superioara a site-ului.
  3. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Produsului.
  4. Sa selecteze modalitatea de plata: online cu cardul sau numerar si sa specifice daca doreste factura pentru comanda sa. Este important ca solicitarea emiterii unei facturi sa se faca in momentul plasarii comenzii, transmitand datele de facturare complete . In cazul persoanelor fizice factura va fi transmisa in format fizic la momentul livrarii comenzii. Iar in cazul persoanelor juridice, factura va fi disponibila pentru descarcare din SPV ANAF urmatoarea zi lucratoare dupa livrare dar nu mai tarziu de termenul legal de transmitere, impus de lege.
  5. In pagina Confirmare comanda, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: valoare comanda, tip de livrare, interval de livrare, data de livrare si modalitatea de plata. Dupa trimiterea comenzii sau dupa ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plati, Clientul primeste un e-mail de confirmare a lansarii comenzii, pe adresa de mail asociata contului sau.
  6. Precizam ca mesajul de confirmare a lansarii comenzii nu inseamna acceptarea comenzii de catre Oriental Supermarket, ci doar confirma faptul ca Oriental Supermarket a receptionat comanda lansata de Client. Confirmarea acceptarii comenzii va avea loc ulterior prin transmiterea de catre Oriental Supermarket a e-mailului de confirmare a expedierii si emiterea bonului fiscal aferent valorii finale a expeditiei. Contractul se va referi numai la acele produse enumerate în Confirmarea de expediere. 
  7. Expedierea comenzii depinde de disponibilitatea produselor în stocurile Oriental Supermarket. În eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, Oriental Supermarket va avea dreptul de a informa Clientul cu privire la inlocuirea produselor cu produse de calitate si valoare egale aflate in stoc. Dacă nu se doreste inlocuirea produselor și in situatia in care Clientul a facut deja plata aferentă produselor comandate, se va elibera integral orice suma de bani platita in baza Comenzii.  

Preturile afisate pe Site sunt informative si pot fi modificate in mod unilateral de Oriental Supermarket. Preturile produselor si promotiile/ofertele sunt actualizate saptamanal, in zilele de miercuri spre joi, intr-un interval de timp ce poate varia intre 00:00 – 07:00, cat si ad-hoc. In acesta perioada pot exista discrepante intre pagina de listare a produselor si pagina ce cuprinde detaliile produsului, pretul din pagina ce cuprinde detaliile produsului fiind actualizat prioritar, acesta fiind pretul afisat atat in cosul de cumparaturi si cat in pretul final al Comenzii. Nicio modificare a preturilor de catre Oriental Supermarket nu va afecta o comanda confirmata de Oriental Supermarket. Preturile nu includ costurile de livrare.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete, inclusiv adresa de livrare si confirma ca a implinit minim 18 ani.

Fiecarei comenzi plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar ce poate fi folosit in urmarirea si identificarea acesteia.

Comanda odata plasata nu poate fi modificata, Clientul avand urmatoarele posibilitati:

  • in termenul indicat in Sectiunea “Contul meu”, doar in perioada comunicata in cadrul fiecarei Comenzi plasate, poate pastra Produsele din Comanda intiala si plasa o alta Comanda noua, alegand un nou interval pentru livrarea acesteia din cadrul intervalelor disponibile, Comanda initiala urmand a fi anulata;
  • Clientul poate anula comanda, urmand a plasa o Comanda noua, efectuand din nou, toti pasii necesari pentru plasarea unei noi Comenzi.

Anularea unei Comenzi, respectiv plasarea unei Comenzi noi, in aceasta situatie va avea loc cu respectarea pasilor descrisi la art. 5 din prezentul document.

Plasarea unei Comenzi implica acceptarea de catre Client a preturilor si a descrierii Produselor oferite spre vanzare. Clientii sunt incurajati sa citeasca Pagina fiecarui Produs pentru a-i cunoaste caracteristicile, iar pentru informatii complete sa verifice etichetarea Produselor la ridicarea Comenzii si inainte de orice consum sau utilizare, iar, daca este necesar, sa faca uz de dreptul lor de retractare.

Oriental Supermarket poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, notificand Cumparatorului in acest sens, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Oriental Supermarket, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
  • lipsa produselor in stoc din cauze cum ar fi, dar fara a se limita la: deteriorare ambalaj, deficiente de calitate, deficiente etichetare etc.

Cumparatorul are de asemenea dreptul de a anula comanda, prin intermediul aplicatiei Oriental Supermarket sau al Site-ului. In ceea ce priveste serviciul de Livrare Rapida, anularea comenzii nu este disponibila in aplicatie, ci se poate realiza doar prin apel in Call Center Oriental Supermarket, la numarul de telefon +40 (765) 142 750 sau +40 (786) 854 041.

In cazul in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si, se va elibera in contul Cumparatorului contravaloarea Produsului, in termen de maximum 14 zile de la data transmiterii notificarii. Comanda care nu a fost ridicata/receptionata in termen de 24 de ore (Gurgiu) sau 72 de ore (Provincie) de la Data si intervalul orar selectat in momentul plasarii Comenzii, va fi anulata de Vanzator. In acest caz, suma platita online va fi returnata in contul Clientului in termen de maximum 14 zile de la data anularii comenzii de catre Vanzator.

Oriental Supermarket realizeaza toate demersurile necesare pentru eliberarea in contul Cumparatorilor a contravalorii Produselor/ Comenzilor care nu pot fi livrate sau sunt anulate de catre oricare dintre parti, din varii motive, urmand ca sumele aferente sa fie eliberate Cumparatorilor dupa procesarea tranzactiilor de catre procesatorul de plati si institutiile bancare participante in tranzactie.

In perioada sarbatorilor de iarna, de Pasti, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale Oriental Supermarket, livrarea comenzilor poate dura intre 1-5 zile lucratoare, dar nu mai mult de 5 zile de la data de livrare selectata. De asemenea, serviciul de Livrare Rapida din Aplicatia mobila Oriental Supermarket si din site-ul www.orientalsupermarket.ro va fi disponibil in aceste perioade in conformitate cu programul magazinelor, astfel cum se va mentiona in aplicatia mobila Oriental Supermarket si pe site-ul www.orientalsupermarket.ro.

Potrivit Ordinuli ANPC nr. 201/2022 privind furnizarea de informaţii la comercializarea produselor finite/mâncărurilor furnizate de unităţile de restauraţie colective ce a intrat in vigoare incepand cu 15 martie 2023, produsele alimentare comercializate de catre Oriental Supermarket au descrise valorile nutritionale in website  la nivel de descriere produs, insa acestea pot fi verificate si ulterior livrarii prin etichetele de produs de pe ambalaj. Prin acceptarea Termenii si conditii, clienti isi exprima acordul de parcurgere sau luare la cunostiinta a valorilor nutritionale pentru produsele achizitionate.

 

  1. MODALITATI DE PLATA SI PRETURI

Pretul pe unitate de masura (litru sau kilogram) este determinat prin impartirea valorii produsului la greutatea neta a produsului. Pretul pe unitate de masura este calculat raportat la primele trei zecimale, insa ca urmare a unor limitari de natura tehnica, acesta este afisat doar cu primele doua zecimale. In acest sens, intre pretul afisat pe site si pretul final afisat pe bonul fiscal pot aparea diferente de pana la un ban. In situatia in care sesizati diferente intre pretul afisat pe site si pretul afisat pe bonul fiscal, va rugam sa ne contactati, Oriental Supermarket urmand sa depuna toate eforturile necesare pentru a compensa diferenta intre pretul afisat pe site si pretul afisat pe bonul fiscal, fie prin restituirea valorii respective, fie prin compensarea acesteia printr-un voucher ce poate fi utilizat la o comanda urmatoare.

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda. 

In cazul contrar, promotiile/ofertele nu se vor aplica. Pretul redus este inclus in pretul final al Comenzii. Pretul de vanzare al Produselor este cel in vigoare la momentul plasarii Comenzii, este exprimat in LEI (RON) si include TVA. Oriental Supermarket isi desfasoara operatiunile in LEI și nu va aplica niciun comision suplimentar si nicio suprataxa pentru tranzactiile aferente comenzilor. Cu toate acestea, avand in vedere ca tranzactiile prezinta caracter international, datorita faptului ca procesatorul de plati si banca acceptanta se afla intr-un alt stat, este posibil sa apara anumite costuri pentru Cumparator, ca urmare a schimburilor valutare sau comisioanelor bancare pentru tranzactii internationale, conform Termenilor si Conditiilor agreate intre banca emitenta si consumator. Din acest motiv, in cazul platii cu cardul, daca sumele debitate de pe cardul unui Cumparator in legatura cu o tranzactie sau rambursate pe card difera de pretul afisat la finalizarea comenzii sau de suma confirmata care urma sa fie rambursata, rugam Cumparatorul sa contacteze banca emitenta a cardului, pentru a primi mai multe informatii referitoare la comisioanele bancare si costurile de schimb valutar, iar in cazul in care veti intampina dificultati in lamurirea situatiei in raport cu banca emitenta, va rugam sa ne contactati la telverde +40 (765) 142 750,  +40 (786) 854 041  sau la [email protected].

La solicitarea Cumparatorului si in termen de maxim 1 zi de la livrarea comenzii Oriental Supermarket va putea emite si transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii considerand:

  • In cazul persoanelor fizice factura va fi transmisa in format fizic la momentul livrarii comenzii.
  • Iar in cazul persoanelor juridice, factura va fi disponibila pentru descarcare din SPV ANAF urmatoarea zi lucratoare dupa livrare.
  • Conform Legii nr. 296/2023, datele de facturare trebuie transmite pana la finalul zilei in care a fost plasata comanda, in caz contrar factura fiscala nu va fi emisa.
  1. Pentru comenzile plasate pe website:

In situatia in care clientul bifeaza optiunea “Doresc factura”, dar nu completeaza datele de facturare si introduce caracterul “-” sau altele  in campurile necesare, clientul trebuie sa isi asume ca nu i se va emite factura, deoarece nu a furnizat informatiile necesare pentru facturare.

Este important ca transmiterea datelor de facturare sa fie facuta in momentul plasarii comenzii pentru intocmirea acesteia urmand ca Oriental Supermarket sa emita factura in conformitate cu legislatia in viguoare.. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI.

Conform art. 319, din Codul Fiscal, Oriental Supermarket isi rezerva dreptul de a emite facturi simplificate, in cazul in care valoarea facturilor solicitate de catre Cumparatorului Oriental Supermarket, nu este mai mare de 100 de euro (alin. 12). Astfel, sunt considerate facturi „documentele sau mesajele pe suport hârtie ori în format electronic”, precum și „orice document sau mesaj care modifică și care se referă în mod specific și fără ambiguități la factura inițială”.

Elementele pe care o factură simplificată trebuie să le cuprindă sunt următoarele:

  • data emiterii;
  • identificarea persoanei impozabile care a livrat bunurile sau a prestat serviciile;identificarea tipului de bunuri sau servicii furnizate;
  • suma taxei colectate sau informațiile necesare pentru calcularea acesteia.

Pentru celelalte cazuri în care este obligatorie emiterea unei facturi normale, se aplică prevederile art. 319, (alin. 20) privind elementele obligatorii ce trebuie cuprinse pe o factură.

Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comanda in parte si va insoti produsele livrate.

Cumparatorul are la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile efectuate pe Site:

  • plata online cu Cardul Bancar
  • plata numerar la livrare

In cazul efectuarii unei plati online cu Cardul Bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard, Maestro), pentru finalizarea si validarea platii, Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia sa aiba optiunea de plata online activa. 

Clientii au posibilitatea de a salva datele cardurilor bancare in sectiunea “Metode de plata” din Cont, pentru a fi utilizate la tranzactii viitoare. Oriental Supermarket nu va putea accesa datele cardurilor bancare ale Clientilorsi nu stocheaza niciun fel de informatii referitoare la Cardul Bancar al Clientului, acestea fiind procesate direct prin intermediul sistemelor securizate ale furnizorului de servicii de plati online si de catre institutia de autorizare a tranzactiei despre care Clientul va fi informat, anterior introducerii datelor. Procesatorul de Carduri Bancare agreat de Oriental Supermarket are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei Comenzi emise, Comenzi anulate, Contract valid sau Contract anulat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

Daca se alege plata in numerar si numerar la livrare, plata este considerata finalizata in momentul achitarii reprezentantului firmei de curierat a sumei mentionate pe documentele de plata. Conform Legii nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată, valoarea comenziilor cu plata ramburs nu poate depasi suma de 5.000 RON/ client pentru clientii persoane juridice, persoane fizice autorizate, interprinderi individuale, inteprinderi familiale, liberi profesionisti, asocieri sau alte antitati cu sau fara personalitate juridica si in limita sumei de 10.000 RON / client pentru clientii persoane fizice pe zi.

In cazul platii prin Card Bancar, platile sunt procesate prin intermediul Adyen B.V(STRIPE)., in calitate de procesator de plati, avand sediul in Olanda si numar identificare companie 34259528. Oriental Supermarket va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate si livrate, conform mesajului de confirmare a Comenzii transmise catre Cumparator. In cazul platii in numerar si numerar la livrare, Oriental Supermarket va incasa sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate si taxa de livrare prin reprezentantul firmei de curierat, in momentul livrarii comenzi.

In cazul platilor online, Oriental Supermarket nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta Clientul in mod exclusiv. In cazul in care se constata o eroare in procesarea platii care duce la neprocesarea acesteia sau la procesarea eronata a acesteia, Oriental Supermarket isi rezerva dreptul de a retrage suma aferenta comenzii livrate si neachitate in termen de 30 zile de la momentul identificarii erorii de procesare a comenzii, cu transmiterea unei informari Clientului in acest sens.

  1. LIVRAREA BUNURILOR

Conform optiunii Clientului, Produsele comandate de Client vor fi livrate in sistem de curierat la adresa indicata de Cumparator.

Toate informatiile referitoare la valoarea comenzii, taxa de livrare, taxa de lichide, precum si informatii privind eventualele reduceri si vouchere sunt disponibile pe site, in sectiunea „Cosul meu” la plasarea comenzii.

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii.

Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii. In cazul aparitiei unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj, persoana de contact, numar de telefon) Oriental Supermarket nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.

Oriental Supermarket/ Curierul poate refuza livrarea comenzii in situatia in care Clientul nu se (mai) afla in aria de livrare sau modifica adresa de livrare in afara ariei de livrare dupa confirmarea comenzii, fara nicio obligatie ulterioara a Oriental Supermarket fata de Client sau fara ca acesta sa poata pretinda daune-interese Oriental Supermarket.

La solicitarea curierului, Clientul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de comanda.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta implinita de minim 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier a numarului comenzii.

O comanda nu va putea fi livrata daca un Client nu indeplineste conditiile mai sus mentionate.

Cumparatorul va selecta intervalul de livrare dorit din variantele afisate pe site la momentul plasarii comenzii. 

Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe Site si faciliteaza accesul Curierului in locatia mentionata in comanda. In cazul in care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicata, livrarea nu se va onora.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Oriental Supermarket, la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.

La expirarea perioadei de prelungire, nefinalizata prin Ridicarea/Receptionarea  Produselor, Oriental Supermarket isi rezerva dreptul de a anula Comanda, situatie in care sumele platite online cu Card Bancar vor fi rambursate Clientului in termen de maxim 14 zile de la data anularii comenzii de catre Oriental Supermarket, iar in cazul anularii comenzii de catre Client in urma nerespectarii obligatiei de livrare de catre Oriental Supermarket conform celor de mai sus, termenul de rambursare va fi de 7 zile.

  1. TAXE DE LIVRARE

Taxa de livrare va fi afisata atat in momentul plasarii comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia.

Oriental Supermarket poate sa ofere livrarea gratuita a Comenzilor care depasesc o anumita valoare sau care contin anumite produse, indiferent de valoarea totala a Comenzii, conform informatiilor afisate pe site-ul www.orientalsupermarket.ro. In situatia in care la data Confirmarii Comenzii, valoarea Comenzii Confirmate scade sub valoarea comenzii pentru care se ofera livrarea gratuita, Oriental Supermarket va factura Clientilor contravaloarea taxei de livrare, urmand sa emita, la solicitarea Cumparatorului, un voucher cu o valoare cel putin egala cu valoarea taxei de livrare. Similar, in situatia in care, la data Confirmarii Comenzii produsele care beneficiaza de livrare gratuita in ziua/perioada respectiva nu se mai afla in stoc, Oriental Supermarket va factura Clientilor contravaloarea taxei de livrare pentru Comenzile a caror valoare totala este inferioara valorii comenzilor care beneficiaza de transport gratuit, urmand sa emita, la solicitarea  Cumparatorului, un voucher cu o valoare cel putin egala cu ceea a taxei de livrare facturate. In aceste situatii, voucherele vor fi emise doar pentru comenzile care nu au fost anulate sau refuzate de Clienti si pot fi utilizate la o comanda plasata ulterior.   

Pentru a beneficia de voucherul emis de Oriental Supermarket, Cumparatorii trebuie sa contacteze Serviciul de Relatii cu Clientii in termen de maximum 60 zile si sa solicite emiterea acestuia. In situatia in care Cumparatorii nu contacteaza Oriental Supermarket in termenul comunicat, Oriental Supermarket poate refuza emiterea voucherul.

Taxa de lichide va fi perceputa doar in situatia in care volumul de lichide comandat intr-o comanda depaseste 29.99 de litri.

Taxa de lichide va fi perceputa conform intervalelor de mai jos:

IntervalCuantum
29.99 L – 34.99 L5 lei
34.99 L – 39.99 L10 lei
39.99 L – 44.99 L15 lei
44.99 L – 49.99 L20 lei
49.99 L – 54.99 L30 lei
54.99 L – 59.99 L40 lei
59.99 L – 64.99 L50 lei
64.99 L – 69.99 L60 lei
69.99 L – 74.99 L70 lei
74.99 L – 79.99 L80 lei
Peste 79.99 L90 lei


Categoriile de produse al caror volum va fi luat in calcul in calcularea taxei de lichide se pot gasi mai jos:

Apa  Bere
Bauturi aperitive si spirtoase  Energizant si ice coffee
Vin   Sucuri

 

  1. GARANTII SI RETURUL PRODUSELOR

9.1 Garantii

Oriental Supermarket, in functie de produsul achizitionat, acorda garantie conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (denumita in continuare „OUG nr. 140/2021 “). Se precizeaza ca produsele alimentare nu beneficiaza de garantie. 

La receptionarea comenzii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.

In conformitate cu art. 11 din OUG nr. 140/2021 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.

Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site, in urmatoarele situatii:

  • Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare;
  • Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
  • Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii;   
  • Produse cu defecte calitative.

Oriental Supermarket poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:

  • In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit, 
  • In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 

In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier sau in Magazinul Oriental Supermarket indicat de catre Oriental Supermarket.

In cazul in care exista solicitari de rechemare pe un anumit produs din partea Oriental Supermarket, contravaloarea taxei de transport este suportata de catre vanzator pentru comenzile online.

Clauze pentru rambursarea sumelor aferente comenzilor/produselor returnate de client:

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  1. a) pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat, cu conditia ca optiunea sa fie comunicata de catre client in avans.
  2. b) pentru comenzile achitate ramburs / cu numerar la livrare, prin generarea unui voucher cu valoarea produselor returnate sau prin restituire in contul bancar transmis de catre client, cu conditia ca acesta sa transmita catre Oriental Supermarket detaliile contului, respectiv detinatorul contului si IBAN-ul aferent.

In ceea ce priveste returnarea contravalorii , conform Art.14 (3) lit. c) OG 140/2021  vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani, in conformitate cu lit. b) alin.3, art. 14 din OG 140/2021, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

Produsele care potrivit legii beneficiaza de garantie vor fi insotite la momentul receptionarii de catre Cumparator de certificate de garantie emise de catre producatori. Pe durata valabilitatii garantiei Produselor, orice defectiune a Produselor trebuie reclamata conform instructiunilor din certificatul de garantie.

Cumparatorul poate reclama lipsa certificatului de garantie al unui produs in maximum 48 de ore de la momentul receptionarii Comenzii.

Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:

9.2 Dreptul de retragere

 In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. Cu toate acestea, in functie de Produsele comandate, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restrictiile prevazute de art. 9.2.1  de mai jos.

Clientul isi poate exercita dreptul de retragere printr-o declaratie neechivoca, in una din urmatoarele modalitati:

  • prin completarea si transmiterea Formularului de Retragere (disponibil aici)aici) prin email la adresa [email protected], sau posta la adresa Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu .
  • prin completarea formularului online accesand https://www.orientalsupermarket.ro/onlineForm;
  • telefonic, la numărul +40 (765) 142 750, +40 (786) 854 041, urmata de confirmarea solicitarii de retragere prin email;
  • prin email la adresa [email protected];

Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

In situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vanzatorul are obligatia de a rambursa sumele platite de catre Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Oriental Supermarket ramburseaza sumele antementionate folosind aceeasi modalitate de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala. 

Cu excepţia cazului în care Oriental Supermarket s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele, acesta poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au făcut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele către Oriental Supermarket, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

9.2.1 Criterii privind returnarea produselor 

Produsele achizitionate de pe www.orientalsupermarket.ro pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere  in termen de 14 zile la data livrarii acestora cu conditia ca acestea sa nu fie deteriorate si sa aiba ambalajele intacte, cu exceptia produselor exceptate de la dreptul de retragere conform dispozitiilor legale in vigoare.

Produsele exceptate de la dreptul de retragere, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare sunt urmatoarele:

  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
  • produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • produsele alimentare din categoria macelarie si peste (congelat sau proaspat), legume–fructe, panificatie precum si produsele alimentare proaspete inclusiv lapte si produse lactate, branza, oua etc. si orice alte produse alimentare sau nealimentare care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • băuturile alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
  • produsele din tutun si alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena si orice alte produse care au fost desigilate; 
  • produsele sau serviciile al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere
  • produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, ale caror marcaje au fost deteriorate (alcool, produselor din tutun)

Pentru produsele din categoria Bacanie si Bauturi, se pot returna in maximum 48h de la data livrarii acestora, cu conditia ca ambalajele de origine sa fie intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj) si sa nu fie devidate.

9.2.2. Returnarea Comenzilor

In functie de optiunea de livrare aleasa la momentul plasarii Comenzii, pentru a returna o comanda, Clientii au urmatoarele posibilitati:

  • Returnare de catre Client in magazinul mentionat:   Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu 
  • Prin curier pentru Comenzile livrate prin serviciul de “Livrare la domiciliu” Pentru procesarea Comenzilor returnate prin curier, Clientii trebuie sa contacteze Serviciul de Relatii cu Clientii pentru procesarea returului si comunicarea nr. de AWB necesar pentru returnarea Comenzii.

Costurile aferente returnarii Comenzilor sunt in sarcina Clientului.

  1. FRAUDA

Oriental Supermarket nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

Oriental Supermarket isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Oriental Supermarket. Clientul va informa Oriental Supermarket asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Oriental Supermarket.

Oriental Supermarket nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail in Magazinul Web poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail, sau pentru dezabonare de la primirea de newsletter-e/alte comunicari comerciale/promotionale.

Comunicarile realizate de catre Oriental Supermarket prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

  1. FORTA MAJORA

Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

  1. LIMITARE DE RESPONSABILITATE

Oriental Supermarket nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau continutul acestuia, altfel decat in limita prevederilor inscrise in cadrul Termenilor si Conditiilor.

Oriental Supermarket nu garanteaza Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Site-ului, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma, prin parcurgerea etapelor de inregistrare mentionate in cadrul Termenilor si Conditiilor si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Oriental Supermarket.

Site-ul Oriental Supermarket SRL poate contine legaturi conexe (numite hyperlink-uri sau link-uri), care permit conectarea automata la diferite site-uri de Internet. Aceste site-uri conexe sunt proprietatea unor terti si sunt administrate de acestia.  Oriental Supermarket nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele Site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

Oriental Supermarket este exonerat de orice vina in cazul utilizarii Site-urilor si/sau al Continutului transmis catre un Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Oriental Supermarket, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

Oriental Supermarket nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

  • Serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;
  • Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
  • Produsele/Serviciile obtinute gratis sau contra cost prin intermediul Serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului;

In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, operatorii, administratorii si/sau proprietarii website-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare/ etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Magazinelor Web.

Oriental Supermarket nu este responsabila pentru prejudiciile ce pot fi create ca urmare a folosirii neautorizate a informatiilor de pe Site. 

Oriental Supermarket nu este responsabila pentru eventualele costuri si/sau pierderi de orice fel suportate/rezultate ca urmare a folosirii informatiilor de pe Site. 

Informatiile prezentate in paginile Produselor sau in sectiunile “Promotii” si “Produse noi” nu creeaza obligatii in sarcina Oriental Supermarket in sensul ca Oriental Supermarket nu isi asuma raspunderea pentru eventualele greseli de text sau pentru preturile postate. Oferta produselor prezentate in aceste sectiuni este valabila in limita stocului disponibil. 

  1. RASPUNDERE
  • 1. Oriental Supermarket nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Oriental Supermarket a oricareia dintre obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
  • 2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
  • 3. Prin crearea si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

 

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Oriental Supermarket si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

  1. PUBLICITATE

Newsletterele Oriental Supermarket sunt transmise via e-mail prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Oriental Supermarket. 

In momentul in care Clientul isi creaza un Cont pe Site are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de mesaje promotionale. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau prin debifarea optiunii existente in contul de client. Consultati Politica de Confidentialitate Oriental Supermarket in acest sens.

Renuntarea la primirea Newsletter-elor nu implica renuntarea la acceptul acordat pentru „Termeni si conditii”

De asemenea, Oriental Supermarket va transmite catre Client mesaje de confirmare prin e-mail in urmatoarele situatii:

  1. crearea Contului (e-mail);
  2. schimbarea parolei Contului (e-mail);
  3. mesaj de confirmare Comanda, dupa lansarea comenzii (e-mail);
  4. informare despre stadiul pregatirii comenzii (e-mail);
  5. ridicarea/primirea comenzii (e-mail);
  6. confirmare a dezabonarii Clientului in urma solicitarii exprese a acestuia (e-mail);
  7. distribuirea a unei liste de cumparaturi (e-mail);
  8. distribuirea a unei retete (e-mail);
  9. distribuirea a unui produs din site(e-mail);
  10. modificarea unei comenzi deja plasate (e-mail);
  11. schimbarea parolei la inregistrarea cardului (e-mail);
  12. confirmarea conectarii cardului Connect (e-mail).
  1. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Continutul Site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a Oriental Supermarket, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana si de textele internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor, a marcilor, a desenelor si a modelelor, a brevetelor etc.

Orice reproducere sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Oriental Supermarket sau al partenerilor sai unde acestia sunt titulari de drepturi, este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitatea civila si penala a autorului sau.

Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina a acestui Site Site necesita acordul scris, prealabil si expres al Oriental Supermarket. Utilizarea oricaror informatii de pe Site in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmariri penale atat in Romania, cat si in strainatate.

  1. DISPOZITII FINALE

Oriental Supermarket prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal conform POLITICII PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. 

In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Oriental Supermarket, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +40 (765) 142 750, +40 (786) 854 041, sau prin e-mail la adresa: [email protected], ori prin transmiterea unei solicitari scrise la adresa sediului social din Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu.

Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la, functionalitatea sau imbunatatirea Site-ului vor ramane proprietatea Oriental Supermarket.