Oriental Supermarket - Medix sapun lichid 800ml rezerva violete

Medix sapun lichid 800ml rezerva violete

10,90 lei

Săpun Lichid Medix 800ml Rezervă Violete 🌸🧴

Săpunul Lichid Medix 800ml Rezervă Violete este un produs de îngrijire esențial pentru igiena zilnică, care combină formula delicată cu un parfum subtil și elegant de violete. Oferind o curățare eficientă și o hidratare plăcută, acest săpun lichid va lăsa pielea curată, catifelată și cu un miros delicat de flori. 🌷✨

  • Returnarea livrării
    1. GARANTII SI RETURUL PRODUSELOR

    9.1 Garantii

    Oriental Supermarket, in functie de produsul achizitionat, acorda garantie conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (denumita in continuare „OUG nr. 140/2021 „). Se precizeaza ca produsele alimentare nu beneficiaza de garantie. 

    La receptionarea comenzii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.

    In conformitate cu art. 11 din OUG nr. 140/2021 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.

    Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site, in urmatoarele situatii:

    • Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare;
    • Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
    • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
    • Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii;   
    • Produse cu defecte calitative.

    Oriental Supermarket poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:

    • In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit, 
    • In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 

    In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier sau in Magazinul Oriental Supermarket indicat de catre Oriental Supermarket.

    In cazul in care exista solicitari de rechemare pe un anumit produs din partea Oriental Supermarket, contravaloarea taxei de transport este suportata de catre vanzator pentru comenzile online.

    Clauze pentru rambursarea sumelor aferente comenzilor/produselor returnate de client:

    Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

    1. a) pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat, cu conditia ca optiunea sa fie comunicata de catre client in avans.
    2. b) pentru comenzile achitate ramburs / cu numerar la livrare, prin generarea unui voucher cu valoarea produselor returnate sau prin restituire in contul bancar transmis de catre client, cu conditia ca acesta sa transmita catre Oriental Supermarket detaliile contului, respectiv detinatorul contului si IBAN-ul aferent.

    In ceea ce priveste returnarea contravalorii , conform Art.14 (3) lit. c) OG 140/2021  vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani, in conformitate cu lit. b) alin.3, art. 14 din OG 140/2021, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

    Produsele care potrivit legii beneficiaza de garantie vor fi insotite la momentul receptionarii de catre Cumparator de certificate de garantie emise de catre producatori. Pe durata valabilitatii garantiei Produselor, orice defectiune a Produselor trebuie reclamata conform instructiunilor din certificatul de garantie.

    Cumparatorul poate reclama lipsa certificatului de garantie al unui produs in maximum 48 de ore de la momentul receptionarii Comenzii.

    Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:

    9.2 Dreptul de retragere

     In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. Cu toate acestea, in functie de Produsele comandate, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restrictiile prevazute de art. 9.2.1  de mai jos.

    Clientul isi poate exercita dreptul de retragere printr-o declaratie neechivoca, in una din urmatoarele modalitati:

    • prin completarea si transmiterea Formularului de Retragere (disponibil aici)aici) prin email la adresa [email protected], sau posta la adresa Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu .
    • prin completarea formularului online accesand https://www.orientalsupermarket.ro/onlineForm;
    • telefonic, la numărul +40 (765) 142 750, +40 (786) 854 041, urmata de confirmarea solicitarii de retragere prin email;
    • prin email la adresa [email protected];

    Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

    In situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vanzatorul are obligatia de a rambursa sumele platite de catre Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Oriental Supermarket ramburseaza sumele antementionate folosind aceeasi modalitate de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala. 

    Cu excepţia cazului în care Oriental Supermarket s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele, acesta poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au făcut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele către Oriental Supermarket, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

    9.2.1 Criterii privind returnarea produselor 

    Produsele achizitionate de pe www.orientalsupermarket.ro pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere  in termen de 14 zile la data livrarii acestora cu conditia ca acestea sa nu fie deteriorate si sa aiba ambalajele intacte, cu exceptia produselor exceptate de la dreptul de retragere conform dispozitiilor legale in vigoare.

    Produsele exceptate de la dreptul de retragere, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare sunt urmatoarele:

    • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
    • produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    • produsele alimentare din categoria macelarie si peste (congelat sau proaspat), legume–fructe, panificatie precum si produsele alimentare proaspete inclusiv lapte si produse lactate, branza, oua etc. si orice alte produse alimentare sau nealimentare care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    • băuturile alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
    • produsele din tutun si alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena si orice alte produse care au fost desigilate; 
    • produsele sau serviciile al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere
    • produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, ale caror marcaje au fost deteriorate (alcool, produselor din tutun)

    Pentru produsele din categoria Bacanie si Bauturi, se pot returna in maximum 48h de la data livrarii acestora, cu conditia ca ambalajele de origine sa fie intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj) si sa nu fie devidate.

    9.2.2. Returnarea Comenzilor

    In functie de optiunea de livrare aleasa la momentul plasarii Comenzii, pentru a returna o comanda, Clientii au urmatoarele posibilitati:

    • Returnare de catre Client in magazinul mentionat:   Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu 
    • Prin curier pentru Comenzile livrate prin serviciul de “Livrare la domiciliu” Pentru procesarea Comenzilor returnate prin curier, Clientii trebuie sa contacteze Serviciul de Relatii cu Clientii pentru procesarea returului si comunicarea nr. de AWB necesar pentru returnarea Comenzii.

    Costurile aferente returnarii Comenzilor sunt in sarcina Clientului.

  • Puneți o întrebare
SKU: TT-800MR3788 Categorie:

Transport

in Romania

100%

Satisfacție garantată

Produs nou

în fiecare săptămână

Săpun Lichid Medix 800ml Rezervă Violete 🌸🧴

Săpunul Lichid Medix 800ml Rezervă Violete este un produs de îngrijire esențial pentru igiena zilnică, care combină formula delicată cu un parfum subtil și elegant de violete. Oferind o curățare eficientă și o hidratare plăcută, acest săpun lichid va lăsa pielea curată, catifelată și cu un miros delicat de flori. 🌷✨

🔹 Parfum delicat de violete: Săpunul Medix cu violete emana o aromă florală plăcută, care persistă pe piele, oferind o senzație de prospețime și răsfăț. Parfumul de violete este subtil și nu irită pielea, fiind perfect pentru utilizarea zilnică. 🌸💜

🔹 Curățare delicată: Formulat pentru a curăța eficient și delicat, acest săpun lichid îndepărtează impuritățile și sebumul, lăsând pielea curată și fină, fără a o usca. 💧👐

🔹 Hidratează pielea: Datorită ingredientelor hidratante, Săpunul Lichid Medix ajută la menținerea unui echilibru optim de umiditate, protejând pielea și prevenind uscarea acesteia, chiar și după utilizarea frecventă. 💧💖

🔹 Ambalaj practic de 800 ml: Rezerva de 800 ml este ideală pentru a fi utilizată cu un dispenser de săpun lichid, economisind timp și bani. Ambalajul este practic și ușor de depozitat, fiind perfect pentru familii sau pentru birou. 📦

🔹 Textură fină: Săpunul are o textură catifelată care face ca aplicarea să fie o experiență plăcută, formând o spumă fină care se răspândește ușor pe piele. ✨🧴

Beneficii principale:

  • 🌸 Parfum delicat de violete – un miros subtil și proaspăt, ideal pentru o igienă florală.
  • 💧 Hidratează și protejează – menține pielea catifelată și hidratată.
  • 🧼 Curățare delicată – îndepărtează eficient murdăria și impuritățile fără a usca pielea.
  • 📦 Rezervă economică de 800 ml – ideal pentru întreaga familie sau pentru birou.
  • 🌿 Textură fină și ușor de utilizat – se aplică ușor și se clătește rapid.

Instrucțiuni de utilizare:

  1. Aplică o cantitate mică de săpun lichid pe mâinile umede.
  2. Masează ușor pentru a crea spumă.
  3. Clătește cu apă călduță.
  4. Pentru o igienă completă, usucă bine pielea cu un prosop curat.

În concluzie, Săpunul Lichid Medix 800ml Rezervă Violete este alegerea ideală pentru cei care doresc să se răsfețe cu o igienă delicată, lăsând pielea curată, hidratată și cu un parfum floral discret. Perfect pentru utilizarea zilnică, acest săpun va adăuga un strop de prospețime în rutina ta! 🌸✨

Recenzii ale clienților
  • 0
    0 evaluări
  • 5 Stele
    0%
    4 Stele
    0%
    3 Stele
    0%
    2 Stele
    0%
    1 Steaua
    0%
Recenzii

Încă nu există recenzii.

Scrieți o recenzie a clientului
Fii primul care revizuiește “Medix sapun lichid 800ml rezerva violete”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *