Oriental Supermarket - VHP Extract de roscove 700gr

VHP Extract de roscove 700gr

15,29 lei

VHP Extract de roscove 700gr

Extractul de roșcove VHP, disponibil în ambalaj de 700 de grame, este un produs natural obținut din păstăi de roșcove (Ceratonia siliqua), cunoscute și sub denumirea de carob. Acest extract este apreciat pentru gustul său dulce și conținutul bogat în nutrienți esențiali.

  • Returnarea livrării
    1. GARANTII SI RETURUL PRODUSELOR

    9.1 Garantii

    Oriental Supermarket, in functie de produsul achizitionat, acorda garantie conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (denumita in continuare „OUG nr. 140/2021 „). Se precizeaza ca produsele alimentare nu beneficiaza de garantie. 

    La receptionarea comenzii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.

    In conformitate cu art. 11 din OUG nr. 140/2021 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.

    Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site, in urmatoarele situatii:

    • Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare;
    • Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
    • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
    • Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii;   
    • Produse cu defecte calitative.

    Oriental Supermarket poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:

    • In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit, 
    • In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 

    In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier sau in Magazinul Oriental Supermarket indicat de catre Oriental Supermarket.

    In cazul in care exista solicitari de rechemare pe un anumit produs din partea Oriental Supermarket, contravaloarea taxei de transport este suportata de catre vanzator pentru comenzile online.

    Clauze pentru rambursarea sumelor aferente comenzilor/produselor returnate de client:

    Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

    1. a) pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat, cu conditia ca optiunea sa fie comunicata de catre client in avans.
    2. b) pentru comenzile achitate ramburs / cu numerar la livrare, prin generarea unui voucher cu valoarea produselor returnate sau prin restituire in contul bancar transmis de catre client, cu conditia ca acesta sa transmita catre Oriental Supermarket detaliile contului, respectiv detinatorul contului si IBAN-ul aferent.

    In ceea ce priveste returnarea contravalorii , conform Art.14 (3) lit. c) OG 140/2021  vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani, in conformitate cu lit. b) alin.3, art. 14 din OG 140/2021, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

    Produsele care potrivit legii beneficiaza de garantie vor fi insotite la momentul receptionarii de catre Cumparator de certificate de garantie emise de catre producatori. Pe durata valabilitatii garantiei Produselor, orice defectiune a Produselor trebuie reclamata conform instructiunilor din certificatul de garantie.

    Cumparatorul poate reclama lipsa certificatului de garantie al unui produs in maximum 48 de ore de la momentul receptionarii Comenzii.

    Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:

    9.2 Dreptul de retragere

     In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. Cu toate acestea, in functie de Produsele comandate, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restrictiile prevazute de art. 9.2.1  de mai jos.

    Clientul isi poate exercita dreptul de retragere printr-o declaratie neechivoca, in una din urmatoarele modalitati:

    • prin completarea si transmiterea Formularului de Retragere (disponibil aici)aici) prin email la adresa [email protected], sau posta la adresa Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu .
    • prin completarea formularului online accesand https://www.orientalsupermarket.ro/onlineForm;
    • telefonic, la numărul +40 (765) 142 750, +40 (786) 854 041, urmata de confirmarea solicitarii de retragere prin email;
    • prin email la adresa [email protected];

    Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

    In situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vanzatorul are obligatia de a rambursa sumele platite de catre Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Oriental Supermarket ramburseaza sumele antementionate folosind aceeasi modalitate de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala. 

    Cu excepţia cazului în care Oriental Supermarket s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele, acesta poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au făcut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele către Oriental Supermarket, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

    9.2.1 Criterii privind returnarea produselor 

    Produsele achizitionate de pe www.orientalsupermarket.ro pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere  in termen de 14 zile la data livrarii acestora cu conditia ca acestea sa nu fie deteriorate si sa aiba ambalajele intacte, cu exceptia produselor exceptate de la dreptul de retragere conform dispozitiilor legale in vigoare.

    Produsele exceptate de la dreptul de retragere, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare sunt urmatoarele:

    • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
    • produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    • produsele alimentare din categoria macelarie si peste (congelat sau proaspat), legume–fructe, panificatie precum si produsele alimentare proaspete inclusiv lapte si produse lactate, branza, oua etc. si orice alte produse alimentare sau nealimentare care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    • băuturile alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
    • produsele din tutun si alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena si orice alte produse care au fost desigilate; 
    • produsele sau serviciile al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere
    • produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, ale caror marcaje au fost deteriorate (alcool, produselor din tutun)

    Pentru produsele din categoria Bacanie si Bauturi, se pot returna in maximum 48h de la data livrarii acestora, cu conditia ca ambalajele de origine sa fie intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj) si sa nu fie devidate.

    9.2.2. Returnarea Comenzilor

    In functie de optiunea de livrare aleasa la momentul plasarii Comenzii, pentru a returna o comanda, Clientii au urmatoarele posibilitati:

    • Returnare de catre Client in magazinul mentionat:   Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu 
    • Prin curier pentru Comenzile livrate prin serviciul de “Livrare la domiciliu” Pentru procesarea Comenzilor returnate prin curier, Clientii trebuie sa contacteze Serviciul de Relatii cu Clientii pentru procesarea returului si comunicarea nr. de AWB necesar pentru returnarea Comenzii.

    Costurile aferente returnarii Comenzilor sunt in sarcina Clientului.

  • Puneți o întrebare
SKU: 5555556376 Categorie: Cod de bare: 8680177452363

Transport

in Romania

100%

Satisfacție garantată

Produs nou

în fiecare săptămână

VHP Extract de roscove 700gr

Extractul de roșcove VHP, disponibil în ambalaj de 700 de grame, este un produs natural obținut din păstăi de roșcove (Ceratonia siliqua), cunoscute și sub denumirea de carob. Acest extract este apreciat pentru gustul său dulce și conținutul bogat în nutrienți esențiali.

Ingrediente principale:

  • Extract de roșcove: Obținut prin prelucrarea păstăilor de roșcove, fără adaos de zahăr sau aditivi artificiali.

Beneficii potențiale:

  • Sursă naturală de energie: Conținutul ridicat de carbohidrați sănătoși oferă un plus de energie.

  • Bogăție în fibre: Contribuie la o digestie sănătoasă și la menținerea senzației de sațietate.

  • Conținut scăzut de grăsimi: Ideal pentru persoanele care doresc să reducă aportul de grăsimi în dietă.

  • Fără cofeină: Poate fi folosit ca înlocuitor al ciocolatei sau cafelei pentru cei care evită cofeina.

Mod de utilizare:

  • În bucătărie: Poate fi folosit ca îndulcitor natural în diverse rețete de prăjituri, biscuiți, smoothie-uri sau cereale.

  • Ca atare: Se poate consuma direct, întins pe pâine sau biscuiți, pentru o gustare sănătoasă și delicioasă.

Depozitare:

A se păstra într-un loc răcoros și uscat, ferit de lumina directă a soarelui. După deschidere, se recomandă consumul în termen de câteva săptămâni pentru a asigura prospețimea produsului.

Pentru mai multe informații și pentru a achiziționa produsul, vă sugerăm să vizitați site-ul oficial al producătorului sau al distribuitorilor autorizați.

Recenzii ale clienților
  • 0
    0 evaluări
  • 5 Stele
    0%
    4 Stele
    0%
    3 Stele
    0%
    2 Stele
    0%
    1 Steaua
    0%
Recenzii

Încă nu există recenzii.

Scrieți o recenzie a clientului
Fii primul care revizuiește “VHP Extract de roscove 700gr”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *