ARDEI IUTE TUKAS
7,38 lei
ARDEI IUTE TUKAS
Stoc epuizat
-
Returnarea livrării
- GARANTII SI RETURUL PRODUSELOR
9.1 Garantii
Oriental Supermarket, in functie de produsul achizitionat, acorda garantie conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (denumita in continuare „OUG nr. 140/2021 „). Se precizeaza ca produsele alimentare nu beneficiaza de garantie.
La receptionarea comenzii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.
In conformitate cu art. 11 din OUG nr. 140/2021 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.
Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site, in urmatoarele situatii:
- Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare;
- Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
- Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii;
- Produse cu defecte calitative.
Oriental Supermarket poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:
- In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit,
- In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier sau in Magazinul Oriental Supermarket indicat de catre Oriental Supermarket.
In cazul in care exista solicitari de rechemare pe un anumit produs din partea Oriental Supermarket, contravaloarea taxei de transport este suportata de catre vanzator pentru comenzile online.
Clauze pentru rambursarea sumelor aferente comenzilor/produselor returnate de client:
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- a) pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat, cu conditia ca optiunea sa fie comunicata de catre client in avans.
- b) pentru comenzile achitate ramburs / cu numerar la livrare, prin generarea unui voucher cu valoarea produselor returnate sau prin restituire in contul bancar transmis de catre client, cu conditia ca acesta sa transmita catre Oriental Supermarket detaliile contului, respectiv detinatorul contului si IBAN-ul aferent.
In ceea ce priveste returnarea contravalorii , conform Art.14 (3) lit. c) OG 140/2021 vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani, in conformitate cu lit. b) alin.3, art. 14 din OG 140/2021, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Produsele care potrivit legii beneficiaza de garantie vor fi insotite la momentul receptionarii de catre Cumparator de certificate de garantie emise de catre producatori. Pe durata valabilitatii garantiei Produselor, orice defectiune a Produselor trebuie reclamata conform instructiunilor din certificatul de garantie.
Cumparatorul poate reclama lipsa certificatului de garantie al unui produs in maximum 48 de ore de la momentul receptionarii Comenzii.
Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:
- prin completarea formularului online accesand https://www.orientalsupermarket.ro/onlineForm;
- telefonic, la numărul +40 (765) 142 750 si +40 (786) 854 041 , urmata de confirmarea solicitarii de retragere prin email;
- prin email la adresa [email protected];
9.2 Dreptul de retragere
In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. Cu toate acestea, in functie de Produsele comandate, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restrictiile prevazute de art. 9.2.1 de mai jos.
Clientul isi poate exercita dreptul de retragere printr-o declaratie neechivoca, in una din urmatoarele modalitati:
- prin completarea si transmiterea Formularului de Retragere (disponibil aici)aici) prin email la adresa [email protected], sau posta la adresa Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu .
- prin completarea formularului online accesand https://www.orientalsupermarket.ro/onlineForm;
- telefonic, la numărul +40 (765) 142 750, +40 (786) 854 041, urmata de confirmarea solicitarii de retragere prin email;
- prin email la adresa [email protected];
Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
In situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vanzatorul are obligatia de a rambursa sumele platite de catre Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Oriental Supermarket ramburseaza sumele antementionate folosind aceeasi modalitate de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala.
Cu excepţia cazului în care Oriental Supermarket s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele, acesta poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au făcut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele către Oriental Supermarket, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
9.2.1 Criterii privind returnarea produselor
Produsele achizitionate de pe www.orientalsupermarket.ro pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere in termen de 14 zile la data livrarii acestora cu conditia ca acestea sa nu fie deteriorate si sa aiba ambalajele intacte, cu exceptia produselor exceptate de la dreptul de retragere conform dispozitiilor legale in vigoare.
Produsele exceptate de la dreptul de retragere, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare sunt urmatoarele:
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
- produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- produsele alimentare din categoria macelarie si peste (congelat sau proaspat), legume–fructe, panificatie precum si produsele alimentare proaspete inclusiv lapte si produse lactate, branza, oua etc. si orice alte produse alimentare sau nealimentare care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- băuturile alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
- produsele din tutun si alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena si orice alte produse care au fost desigilate;
- produsele sau serviciile al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere
- produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, ale caror marcaje au fost deteriorate (alcool, produselor din tutun)
Pentru produsele din categoria Bacanie si Bauturi, se pot returna in maximum 48h de la data livrarii acestora, cu conditia ca ambalajele de origine sa fie intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj) si sa nu fie devidate.
9.2.2. Returnarea Comenzilor
In functie de optiunea de livrare aleasa la momentul plasarii Comenzii, pentru a returna o comanda, Clientii au urmatoarele posibilitati:
- Returnare de catre Client in magazinul mentionat: Str. Bucuresti, Nr. 173, sat Remus, com. Fratesti, jud. Giurgiu
- Prin curier pentru Comenzile livrate prin serviciul de “Livrare la domiciliu” Pentru procesarea Comenzilor returnate prin curier, Clientii trebuie sa contacteze Serviciul de Relatii cu Clientii pentru procesarea returului si comunicarea nr. de AWB necesar pentru returnarea Comenzii.
Costurile aferente returnarii Comenzilor sunt in sarcina Clientului.
- Puneți o întrebare

Transport
in Romania
100%
Satisfacție garantată
Produs nou
în fiecare săptămână