Sub-total: 88,98 lei
Vezi coșul Checkout
16,30 lei
9.1 Garantii
Oriental Supermarket, in functie de produsul achizitionat, acorda garantie conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (denumita in continuare „OUG nr. 140/2021 „). Se precizeaza ca produsele alimentare nu beneficiaza de garantie.
La receptionarea comenzii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.
In conformitate cu art. 11 din OUG nr. 140/2021 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.
Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site, in urmatoarele situatii:
Oriental Supermarket poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:
In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier sau in Magazinul Oriental Supermarket indicat de catre Oriental Supermarket.
In cazul in care exista solicitari de rechemare pe un anumit produs din partea Oriental Supermarket, contravaloarea taxei de transport este suportata de catre vanzator pentru comenzile online.
Clauze pentru rambursarea sumelor aferente comenzilor/produselor returnate de client:
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
In ceea ce priveste returnarea contravalorii , conform Art.14 (3) lit. c) OG 140/2021 vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani, in conformitate cu lit. b) alin.3, art. 14 din OG 140/2021, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Produsele care potrivit legii beneficiaza de garantie vor fi insotite la momentul receptionarii de catre Cumparator de certificate de garantie emise de catre producatori. Pe durata valabilitatii garantiei Produselor, orice defectiune a Produselor trebuie reclamata conform instructiunilor din certificatul de garantie.
Cumparatorul poate reclama lipsa certificatului de garantie al unui produs in maximum 48 de ore de la momentul receptionarii Comenzii.
Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:
9.2 Dreptul de retragere
In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. Cu toate acestea, in functie de Produsele comandate, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restrictiile prevazute de art. 9.2.1 de mai jos.
Clientul isi poate exercita dreptul de retragere printr-o declaratie neechivoca, in una din urmatoarele modalitati:
Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
In situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vanzatorul are obligatia de a rambursa sumele platite de catre Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Oriental Supermarket ramburseaza sumele antementionate folosind aceeasi modalitate de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala.
Cu excepţia cazului în care Oriental Supermarket s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele, acesta poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au făcut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele către Oriental Supermarket, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
9.2.1 Criterii privind returnarea produselor
Produsele achizitionate de pe www.orientalsupermarket.ro pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere in termen de 14 zile la data livrarii acestora cu conditia ca acestea sa nu fie deteriorate si sa aiba ambalajele intacte, cu exceptia produselor exceptate de la dreptul de retragere conform dispozitiilor legale in vigoare.
Produsele exceptate de la dreptul de retragere, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare sunt urmatoarele:
Pentru produsele din categoria Bacanie si Bauturi, se pot returna in maximum 48h de la data livrarii acestora, cu conditia ca ambalajele de origine sa fie intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj) si sa nu fie devidate.
9.2.2. Returnarea Comenzilor
In functie de optiunea de livrare aleasa la momentul plasarii Comenzii, pentru a returna o comanda, Clientii au urmatoarele posibilitati:
Costurile aferente returnarii Comenzilor sunt in sarcina Clientului.
in Romania
Satisfacție garantată
în fiecare săptămână
Încă nu există recenzii.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *
Salvează-mi numele, emailul și site-ul web în acest navigator pentru data viitoare când o să comentez.
Conectați-vă
Recenzii ale clienților
Recenzii
Încă nu există recenzii.
Scrieți o recenzie a clientului